Garantie

Wij streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een artikel defect is, niet goed functioneert of dat er een ander probleem is met een product. Hieronder vind je meer informatie over de garantie op onze artikelen.

Gegronde klacht

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Wij geven minimaal 30 dagen garantie op alle artikelen die je bij ons koopt. Voor sommige artikelen geldt een uitgebreidere fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

Wil je een defect product melden? Dit kan via het herroepingsformulier.